Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
04 Ağustos 2021 Çarşamba
33 °C Güneşli

'Barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz'

İzmir'deki HDP binasına yapılan saldırıdan hayatını kaybeden Deniz Poyraz için açıklama yapan HDP Bingöl İl Başkanlığı: 'Cesaret faşizmin en büyük panzehiridir. Bizler her türlü saldırıya rağmen demokratik siyaset ve onurlu barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz.'

18 HAZİRAN 2021 CUMA 15:35
21
1781
17
AA aa
`Barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz`

Halkların Demokratik Partisi (HDP) Bingöl İl Başkanlığı, parti binası önünde İzmir HDP binasına yönelik yapılan saldırıyı kınadı.

HDP'den yapılan açıklamada;

“İzmir il binamıza yapılan planlı ve sistematik katliam girişimi, kaostan beslenen iktidarın yarattığı siyasi iklimin sonuçlarından biridir. İktidarın, partimizi hedef haline getirmesinin ardından saldırıların gerçekleşmesi bir tesadüfe değil, siyasi iradenin zeminini sağladığı planlı saldırılara işaret etmektedir. Bu katliam, iktidar blokunun oluşturduğu siyasi iklimin ürünüdür.  “7 Haziran'ı unutmuyoruz”, “Bunlar daha iyi günleriniz” diyen ve HDP'lileri “haşerelere” benzeterek açık katliam çağrısı yapanların sesleri karanlık odakların planlarında ve tetikçilerin katliam girişimlerinde karşılığını bulmuştur. Bu saldırı içeride ve dışarıda sürdürülen Kürt düşmanlığının sonucudur. Deniz yoldaşımıza sıkılan kurşun Kürt halkına, demokratik siyasete ve HDP'nin temsil ettiği ortak yaşam iradesine sıkılmıştır. Güvenliği sağlamakla görevli siyasi iktidar ve emrindeki kolluk kuvvetlerinin Türkiye halkları açısından açık şekilde güvenlik sorunu oluşturduğu bir kez daha kanıtlanmıştır. HDP'ye karşı düşmanlığını her alanda gösteren iktidar bloku, siyasi söylemlerinden tutalım da Parti binalarımızın önlerini abluka altına almaya kadar bütün alanlarda HDP'ye ve HDP'lilere düşman hukuku uygulamaya yönelmiştir.  Türkiye'nin her bir köşesinde Parti binalarımızın önüne konan mobil karakolların güvenliği sağlamak için değil, HDP'ye düşmanlık ve provokasyon amaçlı kurulduğu bir kez daha açığa çıkmıştır. Parti binalarımızın önündeki mobil karakollar, çadırlar bir gün dahi beklenmeden kaldırılmalıdır.  Bilinmelidir ki, İzmir'de katliam girişiminin gerçekleştirildiği 17 Haziran 2021 günü sadece Türkiye demokrasisi adına değil, Türkiye halklarının bir arada yaşaması adına da önemli eşiklerden biridir.17 Haziran'dan sonra her gün, Türkiye halklarının geleceğini karanlığa sürüklemek isteyenlere karşı dayanışmanın ve bir arada yaşamın savunulması gereken tarihi bir gündür. Muhalefet partileri ve tüm toplumsal kesimler bu kritik sürecin farkında olarak tutum belirlemeli ve hareket etmelidir. Vakit kaybetmeden tüm demokrasi güçleri halklarımızın geleceğine dair demokratik ilkeler etrafında müzakere ederek çözüm önerileri geliştirmelidir. Yargının gözlerini ve kulaklarını kapattığı, medyanın ve bürokrasinin suç ortaklıkları kurduğu, mafya-siyaset-devlet üçgeninin yeni versiyonlarının hayata geçirildiği, iktidar blokunun suç işlemeyi teşvik ettiği bu ortamda,  demokratik ve özgür bir geleceği ancak bir araya gelerek inşa edebiliriz. Bugün HDP'nin yanında olmak toplumsal bir sorumluluktur. Bu sorumluluktan kaçmak önümüzdeki yılları karanlık bir tabloya çevirebileceği açıkça ortadadır.  Karanlığı aydınlığa çıkarmanın yolu cesaretten geçer ve bu günler Türkiye halklarına dair sözü olanların cesaret testinden geçtiği günlerdir. Cesaret faşizmin en büyük panzehiridir. Bizler her türlü saldırıya rağmen demokratik siyaset ve onurlu barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz.  Deniz ve binlerce yoldaşımızın mücadelesine yakışır şekilde bu ülkeye barışı ve demokrasiyi getirene kadar bir an bile olsun duraksamadan onurlu ve haklı yürüyüşümüze devam edeceğiz. Gün susma günü değil gün faşizme karşı bir arada durma, kenetlenme ve haykırma günüdür. Mücadele, kararlılık ve özgür yaşam tutkusuyla harmanlanan Denizlerimiz tükenmeyecek, Poyrazımız esmeye devam edecek” denildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83882)
19 Haziran 2021 Cumartesi 23:51
Bu gencecik insanın ölümune sevinen yaratiklar insanmisiniz
Beğendim (6) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83890)
20 Haziran 2021 Pazar 20:47
@Misafir Kullanıcı Ancak PKK'lılar sevinir. Çünkü onlar 60 bin KÜRT gencini dağlarda ölüme gönderip siyaseten bitmiş SOLCU TÜRKLER'e alan açtılar.
O gencecik kızın sigortasız olarak partide çalıştırılmasının hesabını daha sormadık.
HDP'liler olay öncesinde NEDEN binadan tahliye edildi?
Suruç'ta 300 kişinin katledildiği IŞİD saldırısı öncesinde hiçbir HDP'li vekilin olmamasıyla ilişkilendiriyorum.
Bu işin içinde HDP'nin rızası vardır. Nasılsa çokça eylem yapılabilecek TÜRKÇÜ 'dost'larınuz da var.
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83880)
19 Haziran 2021 Cumartesi 23:27
anlamadigim sey su bu kurmanclar sassani ardili olan Zazalardan nasil destek buluyor heralde iyi zihin yikiyorlar
Beğendim (4) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83908)
21 Haziran 2021 Pazartesi 22:40
@Misafir Kullanıcı Sende haklısın ülke gülük gülistanlık kurmançlar dert oldu senin gibilere yazıklar olsun
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83879)
19 Haziran 2021 Cumartesi 23:10
Sigortasız çalıştırılan Deniz POYRAZ'ın hesabını hangi 'EMEKÇİ' parti soracak peki?
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83909)
21 Haziran 2021 Pazartesi 22:43
@Misafir Kullanıcı Bingölde sakalı kemerine kadar uzatmış hocalardan sor çok bildiğim var yanında emekçi kanını emen bırak sigortasını sadaka yevmiye veriyorlar ama bana keser cezayı yasa onlara karışmazlar
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83874)
19 Haziran 2021 Cumartesi 15:27
Hani ve Hazro'daki saldırıları da kınayacak kadar insan mısınız!
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83873)
19 Haziran 2021 Cumartesi 12:24
yorum yapanlara bakiyorum hicbiride bassagligi dilememis,nasil insanlarsiniz hic mi vicdan kalmadi sizde ölen gencecik bir kiz ,hemde isid zihniyetli bir fasist katil tarafindan katlediliyor, bu katille ,bunun arkasinda duranlara hic mi lafiniz yok ,en azindan ülkesini seven biri olsaydiniz bunun tüm türkiye ye ,ic barisimiza yapilan bir saldiri oldugunu yazardiniz,yazik bu katiller aynen sizin ve de ülkeyi yönetenlerin ,türkiyenin 3,büyük partisini gece gündüz demeden hedef göstermelerinden cesaret aliyorlar,yaziklar olsun kininizde bogulursunuz insallah..
Beğendim (5) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83903)
21 Haziran 2021 Pazartesi 19:31
@Misafir Kullanıcı Peki pkk terör örgütünün işid den farkı varmı hepsi kiralık katilerdir
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83902)
21 Haziran 2021 Pazartesi 12:44
@Misafir Kullanıcı insan olmadiginizdan olabilirmi efendi,icinde azicik insani duygulari olan biri bu olaya ,kizin olümüne üzülür,ama sizde insanlik namina birsey kalmadigi icin normal görüyorum
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83897)
20 Haziran 2021 Pazar 22:35
@Misafir Kullanıcı Burası taziye kabul edilecek yer mi ki efendi
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83876)
19 Haziran 2021 Cumartesi 17:25
@Misafir Kullanıcı Bunu PKK'ya destek verenlerden öğrendik.
Evet, bir genç kızın katledilmesini kınıyorum. Peki ya olaydan önce HDP'lilerin binadan tahliye edilmesine ne diyeceksin?
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83871)
19 Haziran 2021 Cumartesi 06:49
Barış mücadelesi imiş milletin çocuklarını dağa götüren siz pkk terör örgütüne her türlü yardımı yapan siz birde utanmadan barış tan söz ediyorsunuz
Beğendim (10) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83870)
19 Haziran 2021 Cumartesi 04:32
PKK'ya kim destek veriyorsa onun PKK'dan zarar görmesini diliyorum.
Beğendim (13) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83868)
18 Haziran 2021 Cuma 18:52
Arkanıza aldığınız bebek katilleri pkk teröristlerinin birgün bir eylemini kınamadınız! Size kim inanır, siz kimi kandırıyorsunuz!!!
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83867)
18 Haziran 2021 Cuma 18:16
Hadi ha size malzeme çıktı. Bu saldırıyı yapanı provakatörü iyi araştırmak lazım kimin kuklası ortaya çıkarmak lazım
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83866)
18 Haziran 2021 Cuma 17:04
MHP de AK PARTİ de olayı kınadı.
Provokasyon olma ihtimali yüksek


PKK'nın eylemlerinde çıtı çıkmayan KÜRT DÜŞMANI bu partinin 'barış' söylemi hiç de inandırıcı gelmiyor.

Umarım bu olay çözüldüğünde insan içine çıkamaz hale gelirsiniz.
Beğendim (12) Beğenmedim (8)Cevapla
03.08.2021
17:48
Enflasyon rakamları açıklandı
Enflasyon rakamları açıklandı
Tüketici fiyat endeksi 2021 yılı Temmuz ayında bir önceki aya göre yüzde 1,80, bir önceki yılın Aralık ayına göre yüzde 10,41, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 18,95 ve on iki aylık ortalamalara göre yüzde 15,15 artış gerçekleşti.
03.08.2021
17:47
`Help Turkey` dezenformasyonu deşifre oldu
'Help Turkey' dezenformasyonu deşifre oldu
Türkiye günlerdir peş peşe çıkan orman yangınları ile mücadele ederken, sosyal medyada da algı operasyonları yapıldı. Özellikle sosyal medyada sahte hesaplar üzerinden provokatif paylaşımlarla sistemli dezenformasyon yapılırken, 'Türkiye'yi aciz gösterme' operasyonu devreye sokuldu.
03.08.2021
17:46
İkinci el araç alacaklar dikkat! Sebebi belli oldu
İkinci el araç alacaklar dikkat! Sebebi belli oldu
MASFED Genel Başkanı Aydın Erkoç, 'Sıfır araç üretiminde yaşanabilecek sıkıntıların ikinci el araç fiyatlarını artırabileceği'ni ifade ederek, 'Şu an fiyatlar normal seyrine gelmişken vatandaşlarımız bu fırsatı değerlendirebilir' dedi.
03.08.2021
17:45
Koronavirüs soruşturması! `Kanıt bulduk, Wuhan`daki laboratuvardan yayıldı`
Koronavirüs soruşturması! 'Kanıt bulduk, Wuhan'daki laboratuvardan yayıldı'
ABD'de Temsilciler Meclisi'nin Cumhuriyetçi Partili üyeleri corona virüsüyle ilgili çarpıcı iddialarda bulundu. Virüsün kökenine dair yürütülen soruşturmada, Çin'deki Wuhan Viroloji Enstitüsü laboratuvarından Ağustos ya da Eylül 2019'da sızdığına dair kanıtlar bulunduğu öne sürüldü.
03.08.2021
17:07
42 ilden köylerine gelen çocuklar, şenlikte doyasıya eğlendi
42 ilden köylerine gelen çocuklar, şenlikte doyasıya eğlendi
Türkiye'nin 42 farklı şehrinden Bingöl'ün Gülpınar köyüne aileleri ile birlikte gelen çocuklar, köy derneği tarafından düzenlenen şenlikte doyasıya eğlendi.
03.08.2021
17:06
Cami kubbesindeki zincire ayağı takılan leylek kurtarıldı
Cami kubbesindeki zincire ayağı takılan leylek kurtarıldı
Bingöl'ün Genç ilçesinde cami minaresindeki zincire ayağı takılan leylek itfaiye tarafından kurtarıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir