Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
28 Ocak 2021 Perşembe
-1 °C Hafif kar

'Aydınlatmaların maliyetinin açıklanması lazım'

^DEVA İl Başkanı Kovalar: 'Bu kadar ekonomik kriz içinde veya belediyenin bütçesinin kısıtlı olduğunu söylüyorlar. Fuzuli bir masraf var. Belediyenin de bu ışıklandırmalar ilgili şeffaf bir şekilde maliyetini kamuoyuna açıklaması gerek.'

11 OCAK 2021 PAZARTESİ 17:34
13
2643
11
AA aa
`Aydınlatmaların maliyetinin açıklanması lazım`

10 Ocak Gazeteciler Günü nedeniyle gazetemizi ziyaret eden ve imtiyaz sahiplerinden Mahmud Arda ile bir görüşme gerçekleştiren DEVA Partisi Bingöl İl Başkanı Mikail Kovalar ve yönetimi, kurumlarda siyasi bir korkunun olduğunu ileri sürdü.

Kovalar; “Kurumlarda ciddi şekilde siyasi bir baskı var. Yani en tepedekinden en alttakine kadar herkes endişe ile işini yapıyor. Aslında onların herhangi bir siyasi partiden bağımsız olması gerekir. İktidarın ve siyasi bir partinin yönlendirilmesiyle vatandaşa hizmet etmemesi lazım. Çünkü şehirde farkı siyasi düşüncede insanlar var ve kurumların herkese eşit bir şekilde hizmet götürmesi lazım. Ve vatandaşın çok ciddi endişesi var. Biz şuana kadar birkaç kurum ziyareti yaptık. Diyoruz ki, siz devlet memurusunuz ve millete hizmet etmek zorundasınız. Siyasi görüşü ve bölgesi ne olursa olsun” dedi.

“Kamuoyunu nereye kadar kandıracaksınız?”

Karer bölgesindeki yol ile ilgili farklı bir algının oluşturduğunu iddia eden Kovalar; “3 ay önce karer bölgesinin yol mevzusu gündeme geldi hatta Erdal Aydemir'in mecliste bir önergesi vardı ve akabinde AK Parti o bölgenin muhtarlarını çağırıp yapılmayan yolu, yapıldı diye gösterdi. Kamuoyundaki o algıyı bitirmek için. Bu doğru değildir. Yani muhtarları kayyum tehdidiyle mi yada farklı bir amaçla mı getirip yapılmayan bir yolu yapıldı gibi göstermek doğru değildir. Noteri o yola götürüp tespit etmek mi gerekiyor? Kamuoyunu nereye kadar kandıracaksınız?” diye konuştu.

“Aydınlatmaların maliyetinin açıklanması lazım”

Bingöl Belediyesi tarafından yapılan aydınlatmalarının maliyetinin yüksek olduğunu iddia eden Kovalar; “Belediyeyi de ziyaret ettik. Bir siyasi partiden seçilmiş olabilir ama bütün kesimlere hizmet etme alanıdır. Belediyenin kapısı bütün siyasi fikirlere açık olması lazım. Göze hoş gelen hizmetleri yaparak asıl hizmetlerden uzaklaştırılması da doğru değil. Bingöl'ün birçok sorunu var ama aydınlatmalar yaparak bunun büyük bir hizmet olduğunu söylüyorlar. Memleketin daha farklı sorunları vardır. Bu kadar ekonomik kriz içinde veya belediyenin bütçesinin kısıtlı olduğunu söylüyorlar. Fuzuli bir masraf var. Belediyenin de bu ışıklandırmalar ilgili şeffaf bir şekilde maliyetini kamuoyuna açıklaması gerek” dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80641)
13 Ocak 2021 Çarşamba 10:11
Işıklar çok harika olmuş
Beğendim (35) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80638)
13 Ocak 2021 Çarşamba 09:34
bence bu krizde bu aydınlatmalar çok büyük fuzuli yazık günah eskı aydınlatmalrın nesı kotuydu sonuçta sokaklar aydınlıktı ne gerek vardı bu krızde o kadar masrafa millet aç eve ekmek götüremiyor o aydınlatmalarta verılen paralar bu sürçte evıne ekmek götüremeyen insanımıza yardım edilebilirdi bu paralar hep bızım cebımızden çıkıyor yazık günah vallahi allah bunun hesabını bızden sorar vallahı memeleketımızde o kadar fakır ınsan varkı yazık günah nasıl hesap verecez
Beğendim (2) Beğenmedim (34)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80628)
12 Ocak 2021 Salı 20:01
Belediyeyi ziyaret ettiğini söylemişsin; çay içmeye mi gittin sorsaydın Başkan sana tüm açıklığı ile anlatırdı.Ayrıca Karer yolu ile ilgili açıklamayı doğru oku; orada yolun yapılmadığı ve 2021 yatırım programına alınarak yapılacağı yazıyor.Yapıldığını söyleseler zaten programa almazlar. İl başkanı olarak doğru okuyup yorumla yapamıyorsan danışman tut.
Beğendim (2) Beğenmedim (37)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80682)
15 Ocak 2021 Cuma 00:17
@Misafir Kullanıcı Kamuoyuna paylaşılsın diyor haklı olarak. Destek vereceğinize çıkarlarınız uğruna yanlışları örtüyorsunuz. Memleket hepimizin ve herkes milletine hesap verebilmelidir.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80601)
12 Ocak 2021 Salı 11:58
Yapılan bir hizmet var ve bence şehre güzel bir renk katmış, alan da ödeyen de belediye sizden para isteyen de yok. Kamu adına sorgulamanız güzel ama Bingöl'ün birçok sorunu var demişsiniz ama bir tane sorunu söylememişsiniz. Belediyeyi ziyaret ettiğiniz de maliyetini de sorsaydınız ya, samimi değilsiniz. Başkan Arıkan gayet güzel çalışıyor tebrik ediyorum seçim olsa oyumu yine Başkan Arıkan'a verecem.
Beğendim (51) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80683)
15 Ocak 2021 Cuma 00:17
@Misafir Kullanıcı Ortakları olabilir. Ya da yanlarında harçlık alanlardan biridir. Yani had bilmezler.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80681)
15 Ocak 2021 Cuma 00:13
@Misafir Kullanıcı Milletin cebinden çıkıyor artist. Halkın cebinden çıkan paraların hesabı verilmiyorsa kimse dürüstlükten dem vurmasın. Hele senin gibi artistler yüzünden de memleket temizlenmiyor maalesef.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80661)
13 Ocak 2021 Çarşamba 23:57
@Misafir Kullanıcı Sizin zihniyetiniz böyle işte. Ne demek alanda ödeyende belediye? Babasının parasıyla mı yapıyor Erdal bey? Yoksa BAKAN ve Yeğeni cebinden hayrına mı yapıyor? BENİM PARAM O BENİM!!! HADDİNİZİ BİLECEKSİNİZ.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80599)
12 Ocak 2021 Salı 11:32
Olumsuz yorum yapanların hepsi bu görüntünün şokunu yaşıyor. Bir türlü şoktan çıkamadılar. Aslında onlarında suçu yok çünkü daha önce böyle bir şey görmedikleri içindir. Başka bir nedeni olamaz. Yada kin ve nefret bitirmiş bu insanları.
Beğendim (52) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80593)
12 Ocak 2021 Salı 09:24
Mikail bey yolun yapılıp yapılmadığının en güzel kanıtı köy yollarının fotoğraflarını çekip bizim gibi insanlara medya yolu ile göstermektir...bir daha ki basın açıklamanızda bekliyoruz..
Beğendim (50) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80592)
12 Ocak 2021 Salı 09:21
Ankara Belediyesi tüm ihalelerini canlı yayınlıyor..şeffaflık cesurların dürüst insanların işidir...şeffaflık istemekte kirlenmeyen toplumlar ister..ışıklar güzel,sökülüp takılan kaldırımlar ise berbat..denetim sıfır..maliyet muamma..
Beğendim (3) Beğenmedim (47)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80581)
11 Ocak 2021 Pazartesi 23:43
Kimse çocuğunu yeğenini torpille işe aldıktan ve benim hakkımı yedikten sonra ışık için benden tebrik beklemesin.
Beğendim (5) Beğenmedim (51)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80572)
11 Ocak 2021 Pazartesi 21:13
biz anca bundan anlarız gözümüz boyansın yeter şekilci bi milletiz çünkü
Beğendim (3) Beğenmedim (48)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80561)
11 Ocak 2021 Pazartesi 19:16
Hizmette zerre kadar bişey anlamayanlar yapılan hizmetin hesabını sözde soruyorlar . Siz nerde hizmet nerde , Belediyenin aydınlatma hizmetini vatandaş olarak çok beğendim emeği geçen herkese çok çok teşekkür ederim .
Beğendim (105) Beğenmedim (24)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80680)
15 Ocak 2021 Cuma 00:10
@Misafir Kullanıcı Siz kesinlikle yanlı davranıyorsunuz. Birileri cebinizi sıcak tutunca her türlü haltı yiyen tiplerdensiniz. Adam belediye için hırsız dememişki neden tutuşmuşsunuz?
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80573)
11 Ocak 2021 Pazartesi 21:14
@Misafir Kullanıcı Burdan teşekkür edip faturana yansıyan elektrik doğalgaz vergilerine ses etme arkadan o zamanda teşekkür et
Beğendim (3) Beğenmedim (49)Cevapla
27.01.2021
16:57
Sütaş hızla ilerliyor
Sütaş hızla ilerliyor
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın çağrısı üzerine Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz'ın yatırım kararı aldığı Bingöl'de, 'Sütaş Doğu-Güneydoğu Anadolu Sütçülük Projesi Bingöl Entegre Teknik Hayvancılık ve İmalat Sanayi Yatırımı' kapsamındaki tesislerin yapımı sürüyor.
27.01.2021
16:56
`Kayıtlı istihdamda artış yaklaşık 60 bin kişidir`
'Kayıtlı istihdamda artış yaklaşık 60 bin kişidir'
Bingöl'deki kayıtlı istihdamdaki artış verilerini paylaşan Yılmaz: 'Bingöl'de 2002 yılında SSK, Bağkur ve Emekli Sandığına kayıtlı toplam çalışan sayısı 18.553 iken, aynı sayı 2020 Ekim ayı itibarıyla 78.367 olmuştur. Kayıtlı istihdamda artış yaklaşık 60 bin kişidir' dedi.
27.01.2021
16:55
`Adımlar atılırsa nefes almaya devam ederiz`
'Adımlar atılırsa nefes almaya devam ederiz'
Esnaflar için pandeminin ilk gününden itibaren iki talepte bulunan Bingöl ESOB Başkanı Ali Bayram: '50 Bin TL faizsiz kredi ve 100 Bin TL 1 yıl sonra ödemesi başlayacak şekilde kredi imkanı. Bu iki adım atılırsa nefes almaya devam ederiz.'
27.01.2021
16:54
Ambulanslar, belde ve ilçeye gönderildi
Ambulanslar, belde ve ilçeye gönderildi
Sağlık Bakanlığı tarafından Bingöl'e gönderilen 2 adet ambulans, Sancak Beldesi ve Adaklı ilçesine tahsis edildi.
27.01.2021
16:53
10 hastaya yatak desteği
10 hastaya yatak desteği
Solhan Belediyesi, ilçede bulunan 10 hastaya otomatik hasta yatağı yardımında bulundu.
27.01.2021
16:52
Market, pazar, hal ve çarşılarda fahiş fiyat denetimi
Market, pazar, hal ve çarşılarda fahiş fiyat denetimi
Ticaret Bakanlığı tarafından 81 ilde bulunan market, pazaryeri, çarşı ve toptancı hallerinde fahiş fiyat artışlarına yönelik denetim gerçekleştirilirdi. Denetimlerde son bir haftada bin 674 işletme bazında 22 bin 535 ürün denetlenirken, fahiş fiyat artışı yaptığı değerlendirilen 495 firmaya toplam 15 milyon 480 bin lira idari para cezası uygulanmasına karar verildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir