Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
08 Mayıs 2021 Cumartesi
24 °C Çok bulutlu

Aküler ve koltuklar çalındı

Genç Belediyesi tarafından hizmet amacıyla alınan bisiklet istasyonu aküleri ve koltukları çalındı.

29 NİSAN 2021 PERŞEMBE 16:21
22
2521
24
AA aa
Aküler ve koltuklar çalındı

İlçeyi güzelleştirmek, vatandaşların nefes alacağı sosyal donatı alanları oluşturmak için mesai harcayan Genç Belediyesi'nin ortaya koyduğu çalışmalar, vandalizmin kurbanı olmaya devam ediyor. Daha önce de pek çok park alanının tahrip edildiği Genç ilçesinde, bu kez henüz yapımı devam eden kent meydanındaki donatılar kimliği belirsiz kişi veya kişilerde tahrip edildi.

Genç Belediyesi yetkilileri, vatandaşların Kent Meydanını daha sık kullanmalarını sağlamak için bir dizi çalışma gerçekleştiriyor. Belediye ekipleri tarafından geçtiğimiz günlerde, vatandaşların bir yandan pedal çevirip spor yapmaları ve anı zamanda temiz enerji üretip telefonlarını şarj edebilmelerine imkan sağlanması için Kent Meydanına 5 adetten oluşan bisiklet istasyonu kuruldu. Kurulan istasyon ilçe kamuoyu tarafından büyük memnuniyetle karşılanırken, bugün ortaya çıkan manzara ise duyarsızlığın bu kadarına pes dedirtti. Meydana kurulan bisikletlerin bazılarının aküsü, bazılarının koltuğu ve daha başka birçok aparatı yerinde sökülüp çalınırken birçoğu da işlevsel hale geldi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82873)
02 Mayıs 2021 Pazar 23:09
Bence burada genc halki hakkinda olumsuz yorum yapanlar bu hirsizlardan binlerce kat daha asagiliktir. Resmen fitne fesat fasizm kokuyor yorumlarinizda. Bir halki tahrik edip kiskirtmak toplumsal barisa darbe vurmak terorizm ile esdegerdir. Dunyanin hicbir yerinde ne dinde ne de evrensel hukuk kurallarinda birilerinin kotu davranislari komple bir halka mal edilemez. Haa ille de mal ediyorsaniz eger merkezli olup da uyusturucu isi yapan yok mu, ihalelere fesat karistiranlar yok mu, memleketin burokrasisi ve siyaseti kimin elinde, terore en buyuk destek yine merkeze bagli koylerden gelmiyor mu?
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82887)
03 Mayıs 2021 Pazartesi 23:39
@Misafir Kullanıcı Görünen köy kılavuz istemez ateş olmayan yerdende duman çıkmaz merkezli diye hitap ettiklerinde bingölün yerlisi değildir memleketin % 80 genç zikteli adeta istila etmişsiniz bingöldeki bütün siyasi parti başkanları ve bütün esnafları genç zikteli sizlerin yüzünden yerlileri büyük şehirlere göç etti gün geçmiyorki gençle ilgili kötü bir haber çıkmasın devlet köye geri dönüş için para veriyor başvuru yapın gencinize geri dönün artık bingölde istenilmiyorsunuz kabullenin artık memlekette huzur bırakmadınız batıda memleketin neresi diye sorduklarında bingöl dediğimizde gençlimisin diye soruyorlar
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82867)
02 Mayıs 2021 Pazar 06:16
Yaşlılarımız büyüklerimiz eskiden söylerlermiş kuşaktan kuşağa kulaktan kulağa taki bu günlere kadar bize geldi neydi biliyormusunuz o atasözü eğer o köprü yapılırsa bu tarafa geçerlerse vay bingölün haline maalesef köprü yapıldı bu tarafa geçtiler memleketin hali ortada bingölün yerlileri anladı sanırım ne demek istediğimi
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82865)
01 Mayıs 2021 Cumartesi 23:30
Eğitim sart
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82862)
01 Mayıs 2021 Cumartesi 18:06
Gençliler belli Genç'e göç edenler belli.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82857)
01 Mayıs 2021 Cumartesi 12:29
Pis HIRSIZLAR sizi.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82850)
01 Mayıs 2021 Cumartesi 04:57
Aslen Genc'li olarak olarak hemsehrilerim yazdiklari çok acımasız ithamlar var. 2 tarafta karsi tarafi komple töhmet altında birakmis. Ayıp. Heryerden arsizda çıkar hırsızda. Adamda çıkar.
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82861)
01 Mayıs 2021 Cumartesi 18:01
@Misafir Kullanıcı Aslen gençliğim deme bence. Gencin şu köyündenim de
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82845)
30 Nisan 2021 Cuma 22:59
Genç eskiden adam gibi yerdi. AFA yapıldıktan sonra memleketi bitirdiler. Memleketi bu hale getirenler utansın
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82843)
30 Nisan 2021 Cuma 19:46
Bingoldeki tüm parkların kaderi bu maalesef. Betondan ya da çelikten yapılması gerekiyor calinmamasi için
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82840)
30 Nisan 2021 Cuma 18:42
Haydi gençliler 3-5 bin tl lik hirsizlik yapiyor peki ya merkezlilerin siyaseti ve burokrasiyi kullanarak goturdukleri milyon dolarlik vurgunlar , hirsizliklar ne olacak? Bu 3-5 binlik beyinsizlerin bahanesiyle Gençlilere yonelik olan fasizminizi mi kusuyorsunuz? Sanki merkez babanizin mali, bir sefer ermenilerin mallarina kondunuz, yatacak yeriniz yok. Yavuz hirsiz ev sahibi bastirirmis sozu size ne kadar da yakisiyor. Gençlilerin yanina geldiginizde de hemen baslarsiniz yalakalik yapmaya burada atip tutmak kolay..
Beğendim (4) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82868)
02 Mayıs 2021 Pazar 06:26
@Misafir Kullanıcı Ermenilerin kalesi gençtir bingöl değildir hala orada aslı kökeni ermeni olan köyler var ayrıca bingölün yerlileri sizin yüzünüzden memleketten göç ettiler şu an siyasette ticarette sizde esnafların % 90 siyaseti parti başkanlarınının hepsi gençli bingölüde verdik size yine kurtulmadık eskiyi iyi bilirim sizler yokken memleketimizde huzur mutluluk vardı güzelim bingöl ne hale geldi
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82860)
01 Mayıs 2021 Cumartesi 17:41
@Misafir Kullanıcı Ağzın var konuşmuşsun. Ama boş konuşmuşsun. Sanki gençliler neymişkide yanlırına gelince yalakalık yapacakmışız. Ortada değilmi gençlilerin ne olduğu. Hırsız esrarkeş uyuşturucu satıcı istanbulda kadın tüccarlığı...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82847)
30 Nisan 2021 Cuma 23:58
@Misafir Kullanıcı Bugün yolsuzluk yapan siyasetçi de dünün bisiklet hırsızıydı; bugünün bisiklet hırsızı da yarının hırsız ve arsız siyasetçisi olur. Kızı de hırsız.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_82837)
30 Nisan 2021 Cuma 17:22
Genel olarak yorumlara baktım. Kızgınlık ve veryansın... Oysa durum şudur: Bir toplumun % 99'u da 'arsız, hırsız veya ahlaksız' olursa yine de o toplumun tümüne şamil bir suçlama olamaz, olmamalıdır. Diğer bir konu hırsızlığın büyüğü küçüğü yoktur. Yanlışın büyüğü küçüğü yoktur. Bürokrat da çalsa vatandaş da çalsa hırsızlıktır. İdareci de yapsa yanlıştır idare edilen de. Ama ne fayda ki adalet işlemediği için ülkedeki kanunlar 'Eşek arılarının delip geçtiği, bal arılarının takılıp kaldığı bir örümcek halini almış...
Rabbim, bizi 'doğru olan, adalet arzulu ve hak arayıcısı eylesin!
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
07.05.2021
21:05
Karlıova`daki Foseptik cinayeti aydınlatıldı
Karlıova'daki Foseptik cinayeti aydınlatıldı
Bingöl'de 26 gündür haber alınamayan 2 çocuk babasının cesedinin parçalanmış halde evinin foseptik çukurundan çıkmasının ardından jandarmanın yaptığı soruşturmada katil karısı çıktı. Adliyeye sevk edilen ve tutuklanan R. B.'nin, kocasını 10 parçaya böldükten sonra foseptiğe attığı öğrenildi.
07.05.2021
15:36
Ramazan ayının son Cuma Namazı eda edildi
Ramazan ayının son Cuma Namazı eda edildi
Bingöl'de Ramazan ayının son cuma namazı, koronavirüs tedbirlere göre mesafeli bir şekilde eda edildi.
07.05.2021
15:35
Bakan Pakdemirli: `Üreticilere bayram öncesi 1,5 milyar lirayı aşkın ödeme yapacağız`
Bakan Pakdemirli: 'Üreticilere bayram öncesi 1,5 milyar lirayı aşkın ödeme yapacağız'
Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, üreticiler ülkeleri ve milleti için üretmeye devam ederken, Bakanlık olarak desteklerini sürdürdüklerini belirterek, 'Üreticimize, destek ödemeleri kapsamında bayram öncesi 6 kalemde 1,5 milyar liradan fazla ödeme yapılacak' açıklamasını yaptı.
07.05.2021
15:34
Bingöl`de Trafik Haftası
Bingöl'de Trafik Haftası
Bingöl İl Jandarma Komutanlığı, Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında trafik kuralları hakkında 5-10 yaşları arasındaki çocukları bilgilendirdi.
07.05.2021
15:33
Aykanat ailesine ziyaret
Aykanat ailesine ziyaret
Bingöl polisi, yaklaşık 1 ay önce motosiklet kazasında hayatını kaybeden Mehmet Aykanat'ın ailesini ziyaret etti.
07.05.2021
15:32
Vali Ekinci`den Kadir Gecesi Mesajı
Vali Ekinci'den Kadir Gecesi Mesajı
Bingöl Valisi Kadir Ekinci: 'Mübarek Ramazan ayına veda ettiğimiz şu günlerde, rahmet, bereket, esenlik, sevgi ve kardeşlik bağlarının pekiştirildiği Kadir Gecesi'ne erişmenin huzur ve mutluluğunu yaşıyoruz.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir