Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
29 Kasım 2022 Salı
5 °C Bulutlu ve güneşli

AK Parti İl Başkanı Nasıl Biri Olmalı?

Kim olacak değil de, nasıl biri olmalı? Hangi vasıf ve özelliklere sahip olmalı? Bir il başkanından beklentiniz nedir? Değerleri görüşlerinizi yazınız lütfen...

AK Parti İl Başkanı Nasıl Biri Olmalı?
12 ARALIK 2017 SALI 18:48
4
13596
90
AA aa

13 Aralık 2017 günü yapılacak temayülün ardından belirlenecek isimler AK Parti Genel Merkezi'ne çağrılarak görüşmeler yapılacak. Önümüzdeki birkça gün içinde yeni il başkanının belirlenmesi planlanıyor. Kamuoyunun yakından takip ettiği bu süreçle ilgili sizler neler düşünüyorsunuz? Lütfen değerli görüşlerinizi paylaşınız...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64998)
09 Aralık 2020 Çarşamba 14:57
BU SAATTEN sonra ak partiyi kimse kurtaramaz sade ve sadece alican bayram ve zeki korkutata gibi temiz kirlenmemiş eğitimli ve genç isimleri getirirlerse küçük bir şansları olur. bu isimlerde garanti veremez millet bıktı ak partiden
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30312)
28 Temmuz 2018 Cumartesi 23:52
Kadir ekmen olmalı
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21551)
05 Ocak 2018 Cuma 00:01
Niyazi Çavuşoğlu hayırlı olsun başarılar dilerim
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21511)
04 Ocak 2018 Perşembe 11:14
1- Dürüst
2- Kabiliyetli
3- Dava Adamı
(KESİNLİKLE ÜÇÜ BİR ARADA OLMALI)
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21350)
02 Ocak 2018 Salı 01:59
Öncelikle evrensel düsünebilmeli
..kucaklayıcı olmalı. Olaylara düalist yaklasmalı. Aklı ile vicdani arasinda gidip gelmemeli.malesef kendi iclerinde islerine geleni secerler gelip bizi sececek halleri yok
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21321)
01 Ocak 2018 Pazartesi 10:04
ak parti bir siyasi partidir..siyasi partilerde hiyerarşik yapı vardır...il başkanını belirlemek başta delegenin tercihi,sonrası partinin yetkili kurulları vekilleri ...vede Bingöl için söylemek gerekirse partinin genel başkan yardımcısı varken ...dışarıdan benim gibi başka partili birinin yorum yapması doğru değildir..fakat ben tercih noktasında ilimizi temsil edecek kişinin üniversite mezunu olmasına dikkat ederim
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21319)
01 Ocak 2018 Pazartesi 01:47
caliskan,dürüst,bingöl icin calismali,kendi ve etrafindakilere cikar saglamamali,allahtan kokrmali
bilmem yeteri kadar anlata bildim mi.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21274)
30 Aralık 2017 Cumartesi 18:13
aydın çeçen olmalı bence ilçe başkanı olarak tecrübeli sonuçta
Beğendim (2) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21241)
30 Aralık 2017 Cumartesi 04:26
Hic Bir Partili olmasin bagimsiz Halkin sevdigi temiz Bir insan olsun Üniversite mezunu insani insan yapmaz dürüslük ve dogruluk insani Adam yapar insan eder
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21085)
28 Aralık 2017 Perşembe 11:01
Şahin BİNGÖL olmalı olgun ve parti kurucularından işi bilendir.
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
29.11.2022
09:56
AK Parti açıkladı! Seçim erkene alınabilir,
AK Parti açıkladı! Seçim erkene alınabilir,
Altılı Masa'nın Parlamenter Sisteme geçiş anayasa teklifini açıklamasının ardından AK Parti'den flaş bir çıkış geldi. 'Seçim tarihi bayram ve hac tarihine göre ayarlanabilir' diyen AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Şen, 'Cumhurbaşkanlığı sistemi revize edilebilir; muhalefet kapıları kapatmasaydı her şeyi konuşurduk' dedi...
29.11.2022
09:45
Milyonlar merak içindeydi Erdoğan`dan EYT açıklaması
Milyonlar merak içindeydi Erdoğan'dan EYT açıklaması
Emeklilikte yaşa takılanların beklediği düzenleme için atık sayılı günler kaldı. İşverenler EYT için hükümete taleplerini iletti, formüller masada. Cumhurbaşkanı Erdoğan, dün akşamki kabine toplantısı sonrası yaptığı açıklamada çalışmaları en kısa sürede tamamlayıp kamuoyuna açıklayacaklarını duyurdu.
29.11.2022
09:35
Kış Lastiği Uygulaması 1 Aralık`ta başlıyor
Kış Lastiği Uygulaması 1 Aralık'ta başlıyor
Milyonlarca araç sahini için için zorunlu kış lastiği uygulamasının başlamasına sayılı günler kaldı.1 Aralık tarihinde başlayacak olan zorunlu kış lastiği uygulaması için araç sahiplerine önemli uyarı geldi. 1 Ocak 2023'ten itibaren yeniden değerleme oranının da devreye girmesiyle birlikte kış lastiği takmayanlara kesilen ceza artacak.
28.11.2022
18:53
Sözen: `Seçimin kaderini gençler tayin edecek`
Sözen: 'Seçimin kaderini gençler tayin edecek'
Bir dizi ziyaretlerde bulunmak için geldiği Bingöl'de seçim rüzgârını erken estiren isimlerden Ziya Sözen, aday adayı olacağını da ilan etmiş oldu. Seçime dair değerlendirmelerini paylaşan Sözen: 'Seçim kaderini gençlerin kararı tayin edecektir. Gençlik buluşması için hazırlıklarımıza başladık. Biz değil, gençler konuşacak. Raporu da ilgili tüm mercilere sunacağız.'
28.11.2022
18:45
Tıkla ne kadar emekli maaşı alacağını hemen öğren
Tıkla ne kadar emekli maaşı alacağını hemen öğren
SGK, 'Emekli olursam ne kadar maaş alırım?' uygulamasını erişime açtı. Kullanıcılar, emekli maaşı hesaplama uygulaması ile maaş miktarını öğrenebilecek. İşte detaylar.
28.11.2022
16:16
Belediye`nin 2023 bütçesi 982 milyon lira
Belediye'nin 2023 bütçesi 982 milyon lira
Bingöl Belediyesinin 2023 yılı bütçesi 982 milyon olarak belirlenirken, bütçe oy çokluğuyla kabul edildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir