Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Haziran 2021 Cumartesi
16 °C Güneşli

AK Parti İl Başkanı Nasıl Biri Olmalı?

Kim olacak değil de, nasıl biri olmalı? Hangi vasıf ve özelliklere sahip olmalı? Bir il başkanından beklentiniz nedir? Değerleri görüşlerinizi yazınız lütfen...

12 ARALIK 2017 SALI 18:48
4
11657
90
AA aa
AK Parti İl Başkanı Nasıl Biri Olmalı?

13 Aralık 2017 günü yapılacak temayülün ardından belirlenecek isimler AK Parti Genel Merkezi'ne çağrılarak görüşmeler yapılacak. Önümüzdeki birkça gün içinde yeni il başkanının belirlenmesi planlanıyor. Kamuoyunun yakından takip ettiği bu süreçle ilgili sizler neler düşünüyorsunuz? Lütfen değerli görüşlerinizi paylaşınız...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_64998)
09 Aralık 2020 Çarşamba 14:57
BU SAATTEN sonra ak partiyi kimse kurtaramaz sade ve sadece alican bayram ve zeki korkutata gibi temiz kirlenmemiş eğitimli ve genç isimleri getirirlerse küçük bir şansları olur. bu isimlerde garanti veremez millet bıktı ak partiden
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30312)
28 Temmuz 2018 Cumartesi 23:52
Kadir ekmen olmalı
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21551)
05 Ocak 2018 Cuma 00:01
Niyazi Çavuşoğlu hayırlı olsun başarılar dilerim
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21511)
04 Ocak 2018 Perşembe 11:14
1- Dürüst
2- Kabiliyetli
3- Dava Adamı
(KESİNLİKLE ÜÇÜ BİR ARADA OLMALI)
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21350)
02 Ocak 2018 Salı 01:59
Öncelikle evrensel düsünebilmeli
..kucaklayıcı olmalı. Olaylara düalist yaklasmalı. Aklı ile vicdani arasinda gidip gelmemeli.malesef kendi iclerinde islerine geleni secerler gelip bizi sececek halleri yok
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21321)
01 Ocak 2018 Pazartesi 10:04
ak parti bir siyasi partidir..siyasi partilerde hiyerarşik yapı vardır...il başkanını belirlemek başta delegenin tercihi,sonrası partinin yetkili kurulları vekilleri ...vede Bingöl için söylemek gerekirse partinin genel başkan yardımcısı varken ...dışarıdan benim gibi başka partili birinin yorum yapması doğru değildir..fakat ben tercih noktasında ilimizi temsil edecek kişinin üniversite mezunu olmasına dikkat ederim
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21319)
01 Ocak 2018 Pazartesi 01:47
caliskan,dürüst,bingöl icin calismali,kendi ve etrafindakilere cikar saglamamali,allahtan kokrmali
bilmem yeteri kadar anlata bildim mi.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21274)
30 Aralık 2017 Cumartesi 18:13
aydın çeçen olmalı bence ilçe başkanı olarak tecrübeli sonuçta
Beğendim (2) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21241)
30 Aralık 2017 Cumartesi 04:26
Hic Bir Partili olmasin bagimsiz Halkin sevdigi temiz Bir insan olsun Üniversite mezunu insani insan yapmaz dürüslük ve dogruluk insani Adam yapar insan eder
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21085)
28 Aralık 2017 Perşembe 11:01
Şahin BİNGÖL olmalı olgun ve parti kurucularından işi bilendir.
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
18.06.2021
15:37
OSB`de aşılama çalışması başladı
OSB'de aşılama çalışması başladı
Bingöl'de yaklaşık olarak bin kişinin istihdam edildiği Organize Sanayi Bölgesi'nde mobil ekiplerce yerinde aşı uygulamasına başlandı.
18.06.2021
15:36
Çat`ta deprem konutlarının temeli atıldı
Çat'ta deprem konutlarının temeli atıldı
Bingöl Karlıova'da 2020 yılının Haziran ayında yaşanan 5.7 büyüklüğündeki depremden etkilenen Erzurum'un Çat ilçesinde evleri hasar gören vatandaşlara verilecek konutların temeli atıldı. Evlerin ileri yapı teknolojisine sahip olduğunu dile getiren Vali Okay Memiş, 575 konut ve 443 ahırın temelinin atıldığını bildirdi.
18.06.2021
15:35
`Barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz`
'Barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz'
İzmir'deki HDP binasına yapılan saldırıdan hayatını kaybeden Deniz Poyraz için açıklama yapan HDP Bingöl İl Başkanlığı: 'Cesaret faşizmin en büyük panzehiridir. Bizler her türlü saldırıya rağmen demokratik siyaset ve onurlu barış mücadelemizi sürdürme konusunda ısrarımızı devam ettireceğiz.'
18.06.2021
15:34
Bingöl İHH`dan Filistin`e gıda yardımı
Bingöl İHH'dan Filistin'e gıda yardımı
Bingöl İnsan Hak ve Hürriyetleri İnsani Yardım Derneği (Bingöl İHH), Filistin'in Gazze şehrine gıda yardımında bulundu.
18.06.2021
15:33
Sisi cuntası protesto edildi
Sisi cuntası protesto edildi
Bingöl İslami Kardeşlik ve Dayanışma Platformu, Sisi cuntasının idam kararını protesto etmek için Dörtyol Saat Kulesi önünde basın açıklaması gerçekleştirdi.
18.06.2021
15:32
Bakan Koca duyurdu: `18 yaş üstü nüfusun yüzde 50`si tamamlandı`
Bakan Koca duyurdu: '18 yaş üstü nüfusun yüzde 50'si tamamlandı'
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter üzerinden yaptığı paylaşımında Türkiye'de 18 yaş üstü vatandaşların yüzde ellisinin tam doz ve ilk doz aşısının tamamlandığını duyurdu.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir