Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
28 Ocak 2021 Perşembe
0 °C Hafif kar

'Acı tablo karşısında yüreğimiz burkuldu'

DEVA Partisi İl Başkanı Mikail Kovalar: 'Ziyaretimiz esnasında esnafımızın durumunun içler acısı olduğunu gördük. Maalesef bu acı tablo karşısında yüreğimiz burkuldu. Düşünün ki günün ilk ışıklarıyla birlikte tezgahlarını kuran ve çekidüzen vererek rızkını (müşteri) bekleyen bazı esnaflarımız, saatler öğleden sonra 14.00'ı gösterdiğinde siftah dahi yapamamaktadır.'

12 OCAK 2021 SALI 16:51
10
3111
11
AA aa
`Acı tablo karşısında yüreğimiz burkuldu`

DEVA (Demokrasi ve Atılım) Partisi İl Başkanı Mikail Kovalar, beraberindeki parti teşkilatı üyeleriyle birlikte Kültür Mahallesi'nde kurulan pazar yerinde pazar esnafını ziyaret ederek, esnafın sorunlarını dinledi.

Esnafın sorunlarını dinleyen Kovalar, şu ifadelerde bulundu: “İlimizde geçimlerini kurulan pazar yerlerinden sağlayan esnafımızı ziyaret ettik. Ziyaretimiz esnasında esnafımızın durumunun içler acısı olduğunu gördük. Maalesef bu acı tablo karşısında yüreğimiz burkuldu. Düşünün ki günün ilk ışıklarıyla birlikte tezgahlarını kuran ve çekidüzen vererek rızkını (müşteri) bekleyen bazı esnaflarımız, saatler öğleden sonra 14.00'ı gösterdiğinde siftah dahi yapamamaktadır.  Esnafımızın bu içler acısı durumu karşısında büyük bir sorumsuzluk örneği gösteren ve ekonomi temelinde yaşanan toplumsal travmalara kendi zengin dünyalarından bakmakta olan iktidar partisinin yerel temsilcilerince dillendirilen “ekonomide ivme yakaladık, ekonomimiz pik yaptı, kriz yoktur veya enflasyon oranları tek (%10'nun altı) hanelerde” vb. iddialarının doğru olmadığı hususunda bir kez daha yanılmadığımızı görmüş olduk. Bizler, DEVA Partisi olarak toplumun farklı alanlarında milletimizin fertlerini ziyaret etmeye ve seçimden seçime hatırlanıp asılsız vaatler ile uyutulan esnafımızı bilgilendirmeye ve de çözüm üretmeye devam edeceğiz.

Pazar esnafımızı ziyaretimiz esnasında, esnafımızın var olan sorunlar bağlamında çeşitli talep içerisinde olduklarını ve talepleri konusunda yetkileri mercilerin çözüm konusunda duyarsız kaldıklarını gördük. Bu sorunların en büyük ve önemli olanı ilimizde daimi olarak Belediye Semt (Halk) Pazarı'nın olmayışıdır. Bu minvalde gerekli çalışmalarımızı başlatacağımızı ve yetkili mercilerin biran önce “Daimi Semt (Halk) Pazarı” için proje çalışmalarının başlatılması hususunda kamuoyunu meşgul edeceğimizi ifade etmek isterim.

Pazar esnafımızın muzdarip olduğu bir diğer husus ise ulusal market zincirlerinin haksız rekabet oluşturması ve bu temelde satış yapamamalarıdır. Unutulmamalıdır ki yerel esnafının sorun yaşadığı bir şehir, kalkınmaya müsait değildir. Eğer gerçekten şehrimizin kalkınması ve halkımızın refah içerisinde yaşamasını istiyorsak, bu gibi sorulara çözüm üretmek ve yerel esnafımıza sahip çıkmak zorundayız.

Ben buradan iktidar partisinin yerel temsilcilerine tüm samimiyetim ile seslenmek istiyorum. Bu halk, sizlere yetkiyi kendilerine hizmet etmek için vermiştir. Bu yetkiyi elde ettikten sonra üstenci bir yaklaşım çerçevesinde halkı unutursanız, bu halk, ilk fırsatta sizlere varlığını hissettirecektir.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80668)
14 Ocak 2021 Perşembe 12:22
Cuma günleri BİM , Perşembe günleri A101 , Çarşamba günleri Şok ta sabahın erken saatlerinde millet kuyrukta. Bingöl de Özel idare nin park alanında aracı park edecek yer bulunmuyor. Şehir içi ha keza. Hep aynı nakarat millet aç. Belediye çöp kamyonları mahalelerden çöp toplamada yetersiz kalıyor. Millet açsa bu çöpler nereden geliyor. Yazık biraz dürüst olun.
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80664)
14 Ocak 2021 Perşembe 11:20
HEP AYNI HİKAYE...HEP VATANDAŞ AÇ ESNAF AÇ MİLLET PERİŞAN....SOKAKLARA BAKIYORSUNUZ ARAÇ TRAFİĞİNDEN GEÇİLMİYOR. DEVLET MEMURLARI İŞLERİNE 300-400 BİN LİRALIK ARAÇLARLA İŞE GİDİP GELİYORLAR. MEMURLARIN KİMSE KUSURA BAKMASIN PASSATLARLA SUPERBLERLE JİPLERLE İŞE GİDİP GELDİĞİ BİRYERDE AÇLIKTAN YOKSULLUKTAN SÖZ EDİLEMEZ. KİŞİ BAŞINA 2 ARACIN DÜŞTÜĞÜ BİR YERDE AÇLIKTAN BAHSEDİLEMEZ. HABERE KONU OLAN İL BAŞKANINA SORUN BAKALIM ALTINDAKİ ARACIN DEĞERİNİ. YOK ESNAF İŞ YAPMIYORMUŞ. SEN GELDİĞİNDE BU ESNAF ÖĞLENE KALMADAN EN AZ 300-500 TL KAZANÇ SAĞLAYACAK GARANTİSİ VERİYORMUSUN.
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80659)
13 Ocak 2021 Çarşamba 22:24
Herkes açız diyor hastaneye gelen 10 hastanın 7 sinde karaciğer yağlanması var ilginç degilmi:))Kimi açlıktan ölüyoruz diyor; ki hiç rastlamadım bir Hekim olarak ...Ama bu gidişle herkes yemekten ölüp gidecek...Diyet yazdığımız hastalar 10 kişiden 6 kişi yine ..Yağlı yeme tuzlu yeme et yeme diyetleri çabası vs....
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80652)
13 Ocak 2021 Çarşamba 17:32
Bunların lideri bu ülkenin ekonomisini yönetmedimi? Dün ne çareler üretide bugün daha iyisini yapacakmış!
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80648)
13 Ocak 2021 Çarşamba 12:16
Yeni partileri eleştireceğinize 18 yıldır iktidarda olan akp yi eleştirin bizi bu hale getiren mevcut iktidar kulaklarınız duymuyorda gözlerinizdemi görmüyor
Beğendim (9) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80656)
13 Ocak 2021 Çarşamba 21:46
@Misafir Kullanıcı Oy vermeseydiniz 3 defa iktidar yaptiniz akliniz nerdeydi insan bir defa hata yapar siz hep yapiyorsunuz sonra ah vah cekmeyin
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80644)
13 Ocak 2021 Çarşamba 10:49
Ali Babacan da mevcut hükümete yıllarca ekonomi bakanlığı yapmıştır. Bir çok özelleştirme onun zamanında yapılmış veya satılmıştır. Bnlardan en önemlisi Türk telekom, Eti krom fabrikalrının tamamı Konya Alimünyum, Siirt Bakır , Elazığ Eti krom, Kayseri Eti bakır v.b bir çok yine aynı zamanda Osman gazi köprüsü, 3.Köprü, 3. Havalimanı, Marmaray v.b yine bir çok köprü ve havaalanları onun zamanında Verilmiştir. Yani şu an ülkede kriz varsa büyük paya DEVA Partisi başkanı Ali Babacanda bunlara ortaktır. Şimdi Tekrardanmı bunları seçeceğimizi zannediyorsunuz. İnsanlar uyandı
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80642)
13 Ocak 2021 Çarşamba 10:15
Şizmi düzelteceksiniz fırsatçılar
Beğendim (7) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80639)
13 Ocak 2021 Çarşamba 09:56
Eğer muhalefet yapılacaksa gerçekçi olunmalı... Evet sıkıntı var fakat sizin alternatif çözümleriniz nedir onları söyleyiniz. Sorun var gösterip yetkiye talip olmaksa gaye... alışılmış laflar olayı çözmüyor... v
Beğendim (9) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80635)
13 Ocak 2021 Çarşamba 01:03
Enflasyon düşük,Refah seviyesi yüksek olsaydı şimdi orada ak partililer boy gösterirdi.. Şimdi ak parti yöneticileri Avmlerde, hipermarketlerde alış verişini yapıyorlar, gariban halkımızda ya pazarlarda ya da ... Başka yerlerde yiyecek toplamakta..
Beğendim (7) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_80630)
12 Ocak 2021 Salı 22:26
Pazar dendiği zaman sebzeler daha ucuz olması gerekir ama ya aynı fiyat yada daha pahalı terazide oynamada var. Mesela Düzağaçtaki bir manavdan limon aldım pazarın önünden geçerken pazar esnafına limonun fiyatını sorduğumda daha fazla fiyat biçti o yüzden bingöl esnafına acımam Hayat diğer komşu illere göre daha pahalı
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
27.01.2021
16:57
Sütaş hızla ilerliyor
Sütaş hızla ilerliyor
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın çağrısı üzerine Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz'ın yatırım kararı aldığı Bingöl'de, 'Sütaş Doğu-Güneydoğu Anadolu Sütçülük Projesi Bingöl Entegre Teknik Hayvancılık ve İmalat Sanayi Yatırımı' kapsamındaki tesislerin yapımı sürüyor.
27.01.2021
16:56
`Kayıtlı istihdamda artış yaklaşık 60 bin kişidir`
'Kayıtlı istihdamda artış yaklaşık 60 bin kişidir'
Bingöl'deki kayıtlı istihdamdaki artış verilerini paylaşan Yılmaz: 'Bingöl'de 2002 yılında SSK, Bağkur ve Emekli Sandığına kayıtlı toplam çalışan sayısı 18.553 iken, aynı sayı 2020 Ekim ayı itibarıyla 78.367 olmuştur. Kayıtlı istihdamda artış yaklaşık 60 bin kişidir' dedi.
27.01.2021
16:55
`Adımlar atılırsa nefes almaya devam ederiz`
'Adımlar atılırsa nefes almaya devam ederiz'
Esnaflar için pandeminin ilk gününden itibaren iki talepte bulunan Bingöl ESOB Başkanı Ali Bayram: '50 Bin TL faizsiz kredi ve 100 Bin TL 1 yıl sonra ödemesi başlayacak şekilde kredi imkanı. Bu iki adım atılırsa nefes almaya devam ederiz.'
27.01.2021
16:54
Ambulanslar, belde ve ilçeye gönderildi
Ambulanslar, belde ve ilçeye gönderildi
Sağlık Bakanlığı tarafından Bingöl'e gönderilen 2 adet ambulans, Sancak Beldesi ve Adaklı ilçesine tahsis edildi.
27.01.2021
16:53
10 hastaya yatak desteği
10 hastaya yatak desteği
Solhan Belediyesi, ilçede bulunan 10 hastaya otomatik hasta yatağı yardımında bulundu.
27.01.2021
16:52
Market, pazar, hal ve çarşılarda fahiş fiyat denetimi
Market, pazar, hal ve çarşılarda fahiş fiyat denetimi
Ticaret Bakanlığı tarafından 81 ilde bulunan market, pazaryeri, çarşı ve toptancı hallerinde fahiş fiyat artışlarına yönelik denetim gerçekleştirilirdi. Denetimlerde son bir haftada bin 674 işletme bazında 22 bin 535 ürün denetlenirken, fahiş fiyat artışı yaptığı değerlendirilen 495 firmaya toplam 15 milyon 480 bin lira idari para cezası uygulanmasına karar verildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir